Remedii naturale pentru pierderea in greutate

Pe Internet exista multe informatii despre pierderea in greutate. O mare parte din ceea ce este recomandat este indoielnic, in cel mai bun caz, si nu se bazeaza pe nicio sustinere reala. Cu toate acestea, exista mai multe metode naturale care s-au dovedit eficiente.

Proteine in dieta

Cand vine vorba de pierderea in greutate, proteina este regele nutrientilor. Trupul arde calorii atunci cand digera si metabolizeaza proteina consumata, astfel incat o dieta bogata in proteine poate creste metabolismul cu pana la 80-100 calorii pe zi. O dieta bogata in proteine poate ajuta la reducerea apetitului. De fapt, unele studii arata ca oamenii consuma mai mult de 400 de calorii pe zi intr-o dieta bogata in proteine. Chiar si ceva simplu, precum consumul unui mic dejun bogat in proteine (cum ar fi ouale), poate avea un efect puternic.

Alimente sanatoase si gustari

Studiile au aratat ca alimentele pastrate acasa afecteaza in mare masura greutatea si comportamentul alimentar. A avea mereu la dispozitie alimente sanatoase, reduce sansele unei alimentari gresite. Exista, de asemenea, multe gustari sanatoase si naturale, usor de pregatit si de servit chiar si in miscare. Acestea includ iaurtul, fructele intregi, nucile, morcovii si ouale fierte.

Limitarea consumul de zahar adaugat

Mancarea care contine mult zahar este asociata cu unele dintre cele mai importante boli ale lumii, inclusiv boala cardiaca, diabetul de tip 2 si cancerul. In medie, se mananca aproximativ 15 lingurite de zahar in fiecare zi. Aceasta cantitate este, de obicei, ascunsa in diverse alimente prelucrate, deci este posibil sa se consume mult zahar fara sa se realizeze. Deoarece zaharul se trece cu numeroase nume in listele de ingrediente, poate fi foarte dificil sa se inteleaga cat de mult zahar contine un produs. Minimizarea consumului de zahar adaugat este o modalitate excelenta de a imbunatati dieta.

Consumul de apa

Afirmatia ca apa potabila poate ajuta la scaderea in greutate este 100% adevarata. Consumul de 0,5 litri de apa poate duce la cresterea caloriilor pe care le ardeti cu 24-30%, la o ora dupa aceea.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.