Orice tip de business are nevoie de o casa de marcat pentru inregistrarea eficienta a vanzarilor/ incasarilor. Operatorii economici trebuie sa acorde o atentie sporita acestui amanunt, in caz contrar repercusiunile fiind destul de usturatoare. Casele de marcat noi sunt configurate conform legii fiscale din 2018 si astfel corespund cerintelor legislative.
De unde pot fi achizitionate noile modele de case de marcat?
Exista o multime de comercianti care ofera spre vanzare echipamente fiscale, insa pretul de achizitie poate varia. Clientii care sunt in cautarea unor case de marcat in Galati, spre exemplu, pot apela cu incredere la echipa de la AttoSoft care pe langa acestea, mai are in oferta si POS-uri, cititoare coduri de bare, imprimante coduri de bare, imprimante departamentale, cantare cu etichetare, cantare cu conectare la PC, precum si multe alte echipamente utile agentilor economici din retail sau restaurant.
Absolut toate produsele sunt de o calitate superioara pentru a satisface pana si cele mai exigente cerinte. Echipa tehnica este formata din oameni cu experienta in domeniu care ofera de fiecare data consiliere de specialitate pentru alegerea celor mai potrivite produse.
Dincolo de serviciul de fiscalizare al caselor de marcat, acestia se ocupa si de montarea echipamentelor, precum si de instruirea personalului angajat pentru ca activitatea comerciala sa se desfasoare cat mai eficient.
Case de marcat in Galati | Case de marcat noi | CasedeMarcat.eu
Pe site-ul CasedeMarcat.eu, clientii pot vedea modelele disponibile si pot afla informatii utile despre acestea. Spre exemplu, modelele Activa sunt poate cele mai apreciate datorita versatilitatii lor, acestea putand fi utilizate cu succes atat in magazinele mici si mijlocii, cat si comertul ambulant sau transportul de persoane. In plus, sunt 100% compatibile cu aplicatiile soft folosite anterior.
Preturile afisate pe site sunt mai mult decat avantajoase si includ livrarea, fiscalizarea, programarea articolelor, in functie de specificul fiecarui busines, precum si instruirea. Fiecare client are posibilitatea de a opta pentru un contract de mentenanta lunar, trimestrial sau anual, in functie de necesitati, acest tip de serviciu fiind contracost.
De regula, un astfel de contract include un numar stabilit de deplasari ale echipei tehnice la punctul de lucru al societatii pentru verificarea echipamentelor si remedierea problemelor aparute.