Cum au aparut brazii artificiali pentru Craciun?

Sezonul sarbatorilor se aproprie rapid si atunci cand incepe decorarea casei, va veni si intrebarea: anul acesta cumpar un brad artificial sau unul natural. Desi ambele elemente pro si contra, acest articol prezinta modul in care copacii artificiali au aparut si de ce sunt atat de apreciati. Pe langa latura estetica ei ofera si mai multa siguranta.

Traditia de a pune in casa si decora un brad de Craciun nu este noua. Este simbolul iconic al sarbatorii si a devenit un punct focal in casele celor care participa la festivitatile de Craciun. Este o activitate rituala de la care multi au amintiri frumoase. Cu toate acestea, a existat o schimbare de la clasic la modern atunci cand brazii artificiali au aparut.

Cultura Craciunului se intersecteaza cu cultura plasticului si astfel se naste bradul artificial de Craciun. Popularitatea sa a crescut de la inventia sa, creand o cerere noua. Rapoartele indica o scadere de 34 la suta a vanzarilor de copaci vii in ultimul deceniu si o crestere de 30 la suta anul trecut pentru vanzarea de brazi artificiali. Brazii artificiali au devenit populari in primul rand datorita pretului. Perioadele economice incerte au determinat alegerea brazilor artificiali in locul celor naturali. Toate acestea amestecate cu nevoia de confort si cu dorinta oamenilor de a se bucura de noile tehnologii au facut ca bradul artificial sa devina tot mai popular.

In 1992, in Statele Unite, aproximativ 46 la suta dintre casele care aveau arbori de Craciun foloseau un brad arificial. 12 ani mai tarziu, un sondaj ABC News / Washington Post din 2004 a relevat ca 58 la suta dintre rezidentii americani au folosit un un brad artificial in locul unuia natural. Paralela intre brazii artificiali si cei naturali a fost populara in mass-media pana la inceputul secolului XXI. Dezbaterea este un subiect frecvent al articolelor de stiri in perioada sarbatorilor de Craciun. Discutiile de la inceputul secolului XXI s-au concentrat pe scaderea vanzarilor de brazi de Craciun naturali si cresterea vanzarilor de brazi artificiali la sfarsitul anilor 1990 si inceputul anilor 2000.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.